Odkręcanie opornych śrub w podróży

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blazer47
    Drive
    • 2011
    • 65

    #26
    Fajny, ale ja jednak wożę metrową rurkę. Wrzucam ją na tył bagażnika żeby nie rzucała się w oczy.

    PS. Taka rurka ma jeszcze jedną zaletę - jak cie ktoś wcoorwi to...

    Komentarz

    • logan_x
      Rider
      • 2011
      • 401
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Zamieszczone przez eaglemirek
      logan_x, Główki śrub a nie gwint, smar miedziowy i aluminium. Ciekawostki same :shock:
      Nie zaobserwowałem, żeby się coś strasznego działo w sensie znikło mi pół felgi, albo powiększył się otwór centralny.
      Może dlatego że to jednak smar, a nie czyste miedz plus malowane aluminium.
      Później zresztą przerzuciłem się na ATE Plastilube.
      W śrubach smarowałem miejsce styku śruby z felgą i nie miałem już powtórki z rozrywki z używaniem metrowej rurki do odkręcania, pewnie wystarczy jakikolwiek smar odporny na temperaturę.
      Powodzenia w smarowaniu gwintów .

      Komentarz

      • eaglemirek
        RS
        • 2010
        • 14112
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #28
        logan_x, Osobiście nigdy i niczym nie smaruję i nie mam problemów z odkręceniem śrub. To ty napisałeś o smarowaniu. Ja gdybym miał smarować to jednak bym dał na gwint a nie na główkę tak na marginesie to jak odebrałem Czeszkę z salonu to miała coś w rodzaju smaru (takie białe) właśnie na gwincie.



        CB Harry II ASC + Triflex

        Pozdrawiam Mirek!!

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          Ori klucz i jeszcze nie miałem problemów z odkręceniem.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          Pracuję...